Igazságügyi szakértői adatlap


kép
Madas László
005401
SZ290718
1997-09-24
Budapest
1165. Budapest
Koronafürt u.3.
+36 20 9272990
Aktív

Területek

  • 5. Közlekedési és ipari

    Légiközlekedés biztonsági műszaki (balesetelemzés) közlekedési szakértő - (NKH LH: LH/LJ/97/1/2013).
    Légiközlekedési szakértő: merevszárnyú repülőgép légiüzemeltetése és műszaki üzembentartása, karbantartása, vitorlázógép légi üzemeltetése,tervezése,gyártása, javítása, karbantartása - (NKH LH: FE/175/1/2011).
    Légiközlekedési szakértő: D-20. merevszárnyú repülőgép műszaki tervezési, építési (teljes,hajtómű,sárkány,avionika) - (MMK: 01-4758).

    Egyesített repülőgép, helikopter és vitorlázógép és függővitorlázó légiüzemeltetési és karbantartási, javítási és gyártási, valamint légiforgalmi szolgálatokkal kapcsolatos balesetelemző szakvélemények, angol nyelven is. Légijármű értékbecslések. Utas kártérítési perek légitársaságok ellen. 26 éves iü. szakértői gyakorlat. 69 kiadott írásos szakvélemény, ebből 5 katasztrófával kapcsolatos, valamint 23 légijármű értékbecslés. Felülvéleményezésre, fegyelmi, ill. etikai vizsgálatra nem került sor.

    Repülési tolmács-szakfordító: angol, orosz. Mindkét nyelvből számos Repülési Kézikönyv/Légiüzemeltetési utasítás, Karbantartási-, javítási Kézikönyv, bulletin, AD, stb. fordítója.

    Közforgalmi (nagygépes) repülésben 27 év/15.039 rep.óra, közforgalmon kívüli (kisgépes) repülésben 32 év/1.945 repült óra, összesen , vitorlázó repülésben 43+ év/1.316 rep.óra, mindösszesen pedig 18.300 repült óra szakmai gyakorlat balesetmentesen.A330/-350, A320 élő típusjogosítás. Élő EASA TRI(A) A330/350,A320 típusjogosítás oktató és UKCAA SFI(A)A330/350 (FFS) és SFI(A)A320 (FFS) szimulátor oktató. 8.044 JET rep.óra, abból 7.962 AIRBUS fly-by-wire típuscsaládon.SAAB 2000, EMBRAER 120, LET L410, JAK 40 korábbi típusjogosítások. TRI(A) LET L410 korábbi típusjogosítás oktató.7.293 rep.óra turbo-prop gyakorlat, ebből 6.086 rep.óra kapitányként. 2000 óta közforgalmi kapitány.Élő EASA ATPL (közforgalmi pilóta) szakszolgálati engedély. 27 év ATPL gyakorlat. 30 éves teljes körű IRI(A);FI(A)-FI,NVFR,CPL(A),PPL(A),LAPL(A);CRI(A)/ME,SE,TMG motoros-(-beleértve a több-motoros és műszer oktatást is-); 35 éves vitorlázórepülő-FI(S)-cloud-flying,TMG; és 30 éves ultra-light FI(UL) repülő oktatói gyakorlat.

    Repülés hajózószemélyzeti vizsgáztató FIE(A),IRE(A), FE(A),CRE(A)/ME,SE,TMG,LPA, FIE(S),FE(S)-felhőrepülő,TMG EASA- és FIE(UL), FE(UL) magyar nemzeti jogosultságokkal.ICAO ELP rep.nyelvvizsgáztató angolból.

    Korábbi főpilóta 2 vállalatnál, repülő kiképzés vezető (=Head of Training =HT) egy repülőiskolánál (EASA ATO), jelenleg pedig Megfelelőség Biztosítási Vezető (=Compliance Manager=CM) egy másik repülőiskolánál (EASA ATO).

    36 éves légijármű karbantartó mérnöki gyakorlat. Élő (magyar) EASA PART-66 AML (légijármű karbantartó) szakszolgálati engedély.Számos technológiai utasítás, főmérnöki utasítás, stb. kidolgozója. Repülőgépgyári átadó-átvevő műszaki ellenőri nemzetközi szerződéskötői gyakorlat.
    Korábbi főmérnök 2 vállalatnál.

Nyelvismeretek

Nyelv Nyelvismeret szintje
angol Felsőfok
orosz Középfok
olasz Alapfok

Fájlok

 Nincs fájl felvéve