Igazságügyi szakértői adatlap


kép
Madas László
005401
SZ290718
1997-09-24
Budapest
1121.Budapest, Tatárvirág u.8897/8.
1165.Budapest, Koronafürt u.3.
+36 20 9272990
Aktív

Területek

  • 5. Közlekedési és ipari

    Légiközlekedés biztonsági műszaki (balesetelemzés) közlekedési szakértő - (NKH LH: LH/LJ/97/1/2013).
    Légiközlekedési szakértő: merevszárnyú repülőgép légiüzemeltetése és műszaki üzembentartása, karbantartása, vitorlázógép légi üzemeltetése,tervezése,gyártása, javítása, karbantartása - (NKH LH: FE/175/1/2011).
    Légiközlekedési szakértő: D-20. merevszárnyú repülőgép műszaki tervezési, építési (teljes,hajtómű,sárkány,avionika) - (MMK: 01-4758).

    Egyesített repülőgép, helikopter és vitorlázógép és függővitorlázó légiüzemeltetési és karbantartási, javítási és gyártási, valamint légiforgalmi szolgálatokkal kapcsolatos balesetelemző szakvélemények, angol nyelven is. Légijármű értékbecslések. 20+ éves iü. szakértői gyakorlat. 57 kiadott írásos szakvélemény, ebből 5 katasztrófával kapcsolatos, valamint 20 légijármű értékbecslés. Felülvéleményezésre, fegyelmi, ill. etikai vizsgálatra nem került sor.

    Repülési tolmács-szakfordító: angol, orosz. Mindkét nyelvből számos Repülési Kézikönyv/Légiüzemeltetési utasítás, Karbantartási-, javítási Kézikönyv, bulletin, AD, stb. fordítója.

    Közforgalmi (nagygépes) repülésben 23+ év/13.600+ rep.óra, közforgalmon kívüli (kisgépes) repülésben 28+ év/1.600+ repült óra, összesen 15.200+ vitorlázó repülésben 39+ év/1.100+ rep.óra, mindösszesen pedig 16.300+ repült óra szakmai gyakorlat balesetmentesen.A330, A320 élő típusjogosítás. Élő TRI(MpA) A320 típusjogosítás oktató. 6.500+ JET rep.óra AIRBUS fly-by-wire típuscsaládon.SAAB 2000, EMBRAER 120, LET L410, JAK 40 korábbi típusjogosítások. TRI(A) LET L410 korábbi típusjogosítás oktató.7.300 rep.óra turbo-prop gyakorlat, ebből 6.000+ rep.óra kapitányként.2000 óta közforgalmi kapitány.Élő EASA ATPL (közforgalmi pilóta) szakszolgálati engedély. 20+ év ATPL gyakorlat. 25 éves teljes körű FI(A) motoros repülőoktatói- (beleértve a több-motoros és műszer oktatást is) és 30+ éves vitorlázórepülő oktatói gyakorlat.
    Korábbi főpilóta 2 vállalatnál.

    32+ éves légijármű karbantartó mérnöki gyakorlat.Élő (magyar) EASA PART-66 AML (légijármű karbantartó) szakszolgálati engedély.Számos technológiai utasítás, főmérnöki utasítás, stb. kidolgozója. Repülőgépgyári átadó-átvevő műszaki ellenőri nemzetközi szerződéskötői gyakorlat.
    Korábbi főmérnök 2 vállalatnál.

Nyelvismeretek

Nyelv Nyelvismeret szintje
angol Felsőfok
orosz Középfok
olasz Alapfok

Fájlok

 Nincs fájl felvéve